Ga naar inhoud


Leden eruit gooien


Gast

Aanbevolen berichten

Wat ik raar vind,dat op deze site zeer streng word gecontroleerd ivm keys ed. Maar dat ze te braaf zijn om leden eraf te gooien.<BR>Ik lees hier en daar "hier mag je geen keys posten" "dat hoort hier niet thuis",wat ik wil zeggen is,je moet die mensen die illegale zaakjes of uitleg op deze site zetten niet meer verwittigen maar gewoon eraf zwieren,voila....zij hebben toch ook voor het aanmelden van deze site de verkeersregels gelezen,of niet,ze zijn al verwitigd geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo streng willen we niet zijn.<BR>Iedereen is in principe gewaarschuwd en sindsdien hebben wij geen key's meer gezien.<BR>Mocht iemand expres een lijstje met keys plaatsen zullen wij deze member natuurlijk wel direct verwijderen.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet rot bedoeld hoor, maar dat van die keys niet plaatsen en links naar sites waar key op staan niet plaatsen kan ik nog volgen.<P>Indien je echter geen uitleg meer mag geven, ontvangen etc over Loggen, GW, Atmel, Patches, DS9, etc. etc. blijft er toch weinig over ? Sterker nog, dan kun je strax ook toch niet meer over settings praten?<P>Nogmaals niet lullig bedoelt hoor, ik ben het met je eens qua key plaatsing.<P>greetz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met praten en discussieren over een coderingssysteem en de werking ervan is ook niets mis. Dat mag en is volstrekt legaal.<BR>Alleen het plaatsen van decoderingssleutels is verboden.<BR>En een member dient zich natuurlijk gewoon aan de regels te houden.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand er gelijk af gooien vind ik ook overdreven. Wie leest er nou eerst de rules? Als je een nieuwe TV koopt ga je toch ook eerst kijken of je hem zelf aan kan krijgen ipv de handleiding lezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus jij zet ook zo je handtekening onder het contact met canal+ zonder eerst de kleine lettertjes te lezen?<BR>Dat is zeer onverstandig en is op geen enkele wijze aan te moedigen.<BR>Als je op sat4all een account aanmaakt dien je de regels te accepteren. Als je dan verzuimd die regels even te lezen is dat je eigen fout en vraag je zelf om de consequenties. Ik kan het wat dat betreft dus absoluut niet met jou eens zijn.<BR>Die regels zijn er niet voor niets! wink.gif" border="0<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 10-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al kent iedereen de regels, zelfs dan kan het best gebeuren dat je iets ontglipt wat niet helemaal conform de regels is. En om dan zomaar iemand eraf te gooien..... Neuhhh. Lijkt me niet de beste oplossing. Sinds het aanscherpen v/d regels zijn er volgens mij niet veel incidenten geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...