Ga naar inhoud


conax emukeys converteren naar softkey


druup

Aanbevolen berichten


Probeer het eens met het programme fun2MD, met google rolt deze er op verschillende sites uit.

Installeren hoeft niet, open fun2MD, druk op de camafbeelding vervolgens vraagt het programma om een file, kijk of je de emukeys kan openen en drukt vervolgens in fun2MD write softcam.key. en klaar is kees en je hebt een perfecte softcam.key.

 

skystar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm skystar,

 

 

aardige site die eerste hit..

 

 

bekend zeker?

 

Nagra werkt overigens perfect! En ik kan met ProgDVB echt perfect en rete-stabiel opnemen. Alle problemen zijn bij mij voorbij!

 

Greetz,

Pekka

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja pekka ideaal medium dat internet de eerste complete film staat al in divx formaat op dvd en draait stabiel in wmp nu alleen nog het fenomeen free-xtv en dan is deze jongen up to date en heeft voorlopig geen stand alone receiver nodig misschien in de toekomst een leuke 2de hands phillips box. maar zien we tegen die tijd wel.

 

skystar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Probeer het eens met het programme fun2MD, met google rolt deze er op verschillende sites uit.
skystar


Dit programma gebruik ik al een tijdje voor m'n softkey's te maken. Maar nu met de linux files wordt de softkey wel aangemaakt echter worden de kanalen niet vrijgeschakeld! Ik heb zojuist eens in die softcam.key gekeken en daar zie ik het probleem al geen conax keys dus hij neemt ze niet over!!

Is er misschien iets wat ik niet goed doe??

Thanx

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...