Ga naar inhoud


Nieuwste settinglijst Xtreme (43W tot 45E)


DikkieDick

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Nadat mijn Xtreme vandaag is voorzien van Dreamload en Pentax 1.11conax mijn nieuwste settingslijst met zo'n beetje alle kanalen die ik momenteel kan ontvangen. Er kunnen een paar bij zijn die het niet (meer) doen en er kunnen ook een paar ontbreken die het wel zouden kunnen doen.

Bewerkt met SeteditXtreme en ik heb dit keer zo'n beetje alle lege transponders verwijderd, zodat als ik eens een complete scan van een satelliet doe ik niet meer de hele waslijst aan kanalen heb die toch niet te openen is.

 

De Hispasat is grotendeels uit de lijst verdwenen nu ik de Taquila's niet meer open krijg en ook het grootste deel van de rest niet met nieuwe f*n.

504458-Nw_Ontvanger_20040122.zip

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi weer eens een vraagje aan je .

Ik laadt steeds je mooie lijst in mijn ontvanger,en dan laadt hij ze allemaal netjes in,maar wanneer ik mij ontvanger dan weer aan zet is hij gereset en staat er niets meer in en moet ik alles weer met de oude lijst terug in voeren.

Is deze lijst alleen maar geschikt voor de x-treme ontvangers of doe ik toch weer wat verkeerd.

Ik heb het geprobeerd met zowel Setedit extreme als set edit arnion

Groetjes Roland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan ik niet zeggen. Het programma wat ik gebruik is SeteditXtreme en ik weet niet hoe ie de gegevens in een Arnion pompt. Wat je zou kunnen proberen is met SeteditArnion de file te laden en dan weg te schrijven, zodat er wat specifieke Xtreme-bitjes die in sommige velden staan weer verdwijnen en deze dan opnieuw in te laden en weg te schrijven naar de Arnion.

Of het lukt weet ik niet, maar je kan het eens proberen.

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...