Ga naar inhoud


microstar receiver


Michel de Man

Aanbevolen berichten

Kent iemand het merk microstar en specifiek de MR 4040 CI. Dit is een 40 GB receiver met 2 CI sloten en ligt voor 299 Euro op de plank bij **$*@*%*&^*#** in Duitsland. Volgens mij hetzelfde apparaat als de zehnder DX5040CV en dus ook de Hyundai HD-DCPVR-02. Zo is er nog een receiver van LG, die dezelfde specs heeft en achterpaneel. Aan het achterpaneel met aansluitingen kun je vaak zien of receivers van verschillende merken inwendig toch identiek zijn. Weet iemand waar je firmware van DMT kan downloaden. DMT is de OEM producent van deze receivers en dus waarschijnlijk ook de maker van de software.

Locatie: Coventry (UK)

Receiver: Xoro HRS 8520, Diseqc switch

Schotel op 28,2 graden Oost en 19,2 graden Oost (BVN)

Link naar reactie
Delen op andere sites


van een ander forum:

 

Zehnder DX 50xx ( alias Medion MDS 4000 FH alias Microstar MDR4020 alias DMT-5000PVR ) so ähnlich (vor allem wenn man die technischen Daten inkl. dem Prozessor vergleicht)? Glaub mir, ich weiß was für einen "Senf" ich hier schreibe. Ich habe mich intensiv mit dem Thema beschäftigt. Das Ding wird in Korea produziert. Hier kommt noch das Logo drauf. Fertig. Bei MDS 4000 FH ist noch eine andere Frontblende davor, aber zwischen dem DX 5040 und dem DMT-5000PVR ist ja nicht mal da ein Unterschied.

 

Den Hyundai HD-DCPVR-02 ist auch gleich wie die zehnder. Ich gebrauche die Zehnder software fur meine Hyundai, und lauft ganz gut.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
van een ander forum:

Zehnder DX 50xx ( alias Medion MDS 4000 FH alias Microstar MDR4020 alias DMT-5000PVR ) so ähnlich (vor allem wenn man die technischen Daten inkl. dem Prozessor vergleicht)? Glaub mir, ich weiß was für einen "Senf" ich hier schreibe. Ich habe mich intensiv mit dem Thema beschäftigt. Das Ding wird in Korea produziert. Hier kommt noch das Logo drauf. Fertig. Bei MDS 4000 FH ist noch eine andere Frontblende davor, aber zwischen dem DX 5040 und dem DMT-5000PVR ist ja nicht mal da ein Unterschied.

Den Hyundai HD-DCPVR-02 ist auch gleich wie die zehnder. Ich gebrauche die Zehnder software fur meine Hyundai, und lauft ganz gut.


Dat had ik inderdaad ook al eens gelezen, maar weer vergeten. Die laatste regel was van mijzelf overigens. Het jammere is dat DMT geen antwoord geeft op vragen die ik via hun support stel. Aan het rijtje kunnen we ook LG toevoegen.

Locatie: Coventry (UK)

Receiver: Xoro HRS 8520, Diseqc switch

Schotel op 28,2 graden Oost en 19,2 graden Oost (BVN)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...