Ga naar inhoud


msn messenger


Gast skrebby

Aanbevolen berichten

Ik gebruik Zone Alarm Pro maar ik kan als zone alarm aanstaat niet gebruik maken van een microfoon tijdens het chatten. Hij krijgt geen verbinding.Terwijl geschreven berichten wel door komen.

Ik heb in zone alarm Messenger alle toestemming gegeven.(access en server).

Als ik zone alarm uitzet is er niets aan de hand.

Weet iemand raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die had ik ook gelezen.

Dat is echter niet het probleem bij mij.

Netwerk is oke.

Zonder Zone Alarm werkt het perfect!!!

Ik had echter gehoopt dat het een instelling in Zone alarm zou zijn wat makkelijk te wijzigen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zone-alarm pro hebt moet je in je log viewer handmatig toestemming geven door met rechts te klikken en dan toevoegen aan de trusted zone.

Dus verbinding maken als je log viewer openstaat en dan zie gelijk welk ip adres je moet toevoegen aan de trusted zone.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt niets uit welke versie je gebruikt. Als zonealarm de benodigde poorten dichtgooit, dan heb je gewoon een probleem.

 

Het gaat erom dat de messenger gebruik maakt van poorten die door zonealarm niet open worden gezet.

Nu ken ik de instellingen van zonealarm niet, maar er staat wel ergens beschreven op het internet van welke poorten er gebruik wordt gemaakt voor dit soort dataverkeer van messenger. Als je de poorten weet, zou je ze in moeten stellen in zonealarm (als dat mogelijk is bij dat programma),zodat deze poorten niet geblocked worden door zonealarm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde een paar dagen geleden gehad nadat ik messenger had geinstalleerd en nadat ik in mijn log viewer handmatig toestemming had gegeven kon ik weer gewoon verbinding maken.

Dus niet in program control alleen want dat is niet genoeg.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...