Ga naar inhoud


Astra&Hotird met skystar2 mogelijk?


Aanbevolen berichten

Zit al even te klooien maar ik krijg mijn disec niet aan de praat in MyTheatre.

Ik weet eigelijk niet welke disec ik heb maar het is een simpele met 2 uitgangen.

Ik gebruik deze voor mijn philips.

Als ik channels toevoeg in MyTheatre dan vind hij deze dus niet.. in progdvb kan ik ook niet schakelen wel heb ik soms wel beeld op hB maar dan kan ik ook weer niet terug naar astra.. kortom help!!! ben geen kei met instellingen..

 

Ohja bij mijn loopt het beeld en geluid na enigetijd niet meer gelijk in progdvb.. heb de laatste versie mischien iemand enig iedee?, vandaar dat ik heel graag juist in mytheatre die diseque aan de praat zou willen hebben.

 

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb het zelf nog niet getest maar in progDVB in het instellingen-diseqc kun je meerdere lnb's instellen als je een andere moden dan none kiest. Hier wordt dab een LNB gekoppeld aan een sat, en een sat is bij de channel properties gekoppelt aan een sat. het cirkeltje is rond en zou moeten werken.

 

Hoop dat dit helpt, als het werkt zou je dat dan kunnen posten ? Ik sta namelijk op het punt een wave frontier te kopen en daar ga ik uiteindelijk 3 4-->1 switches aan hangen voor 8 LNB's ( misschien in de toekomst nog meer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Progdvd maakt me niet zoveel uit als MyTheatre maar werkt... daarin loopt geluid tenminste gelijk.

 

Inmiddels al aardig zitten klooien maar met theatre geen channels gescan't met progdvd lukt het ook niet.. met het progie dat bij de kaart zat )setup4tv ofzoiets krijg ik hem soms overgeschakelt maar soms ook weer niet.. geen idee waar dat nou aan ligt.

 

Wie heeft het voor elkaar in MyTheatre ? met zo'n gewone diseq volgens mij is dat een 22 khz dingetje???

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Progdvd maakt me niet zoveel uit als MyTheatre maar werkt... daarin loopt geluid tenminste gelijk.

 

 

Loopt in ProgDVB ook gelijk, als je hardwarematig afspeelt. Speel je softwarematig af, is het inderdaad minder.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...