Ga naar inhoud


[DBOX-II] dbox 2 storing


Gast daam

Aanbevolen berichten


Er verschijnt om de seconde ongeveer een symbool , wat lijkt op een uitroepteken ..........

Ik moet toch nog maar meer gaan lezen denk ik op de duitse pagina's , wat ik wel tegen gekomen ben is dat het veel voorkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

nee, dat gaat niet. De box start op, je ziet het logo van BETARESEARCH, en er blijft een blokje onderin staan. Ook flikkert het lcd scherm af&toe. Als je met hyperterminal kijkt geeft ie om de zoveel tijd een blokje.

 

Als je hem nogmaals in de debug mode probeert te krijgen laat hij dat lange nummer zien (hoeveel geheugen welke bmon versie etc) en daar blijft het dan bij.

 

 

Als ik die flash chips er laat uitsolderen, moet je dan in beide chips gewoon een image in flashen? Of denk ik nu te simpel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry maar de flash chips er uit solderen heb ik nog geen ervaring, maar met dat blokje daar heb je gelijk in toch vind ik het vreemd zelf had ik het eergisteren nog met de nieuwe ru img na vier pogingen lukte het flash gewoon weer dat hij vast liep in de boot loader lijkt er op dat je seriele verbinding niet goed is.

 

als je hem met bootmanager probeerd teflashen wat geeft hij dan aan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff das niet zo mooi als je de flash chips er uit wilt halen kun je meschien het beste bij een goede dbox eerst de flash chips uitlezen en kijken wat daar op staat en dat weer terug in de jouwe.nou hoop ik alleen of er iemand zo vriendelijk is om het tewillen doen voor

let wel ik weet dat er verschillende moderboarden zijn in dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...