Ga naar inhoud


Radegast sharing


Reneetjuh

Aanbevolen berichten

Wie kan mij ff precies uitleggen hoe ik sharing aan de gang kan krijgen via radegast tussen 2 dreamboxen in mijn huis en met een router er tussen??!! Heb van alles gelezen maar kom er maar niet uit... Ik heb ook vaak problemen dat mijn dreambox freezed met radegast als emu en kan dan helemaal niks meer (alle zenders blijven dan op zwart)... Ik gebruik rudream 106.5 van 26-11 (misschien dat daar nog een te oude radegast instaat die ik moet updaten??)... Als iemand mij op weg zou willen helpen dan graag... Het lieft via pm...

 

Bedankt

 

Ps.: op de server draai ik een originele irdeto2 kaart!!!

Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die topic had ik al gelezen... Maar moet ik nog port-forwarden... En die freezes... wat is daaraan te doen??? En hoe kan ik dze verbinding beveiligen zodat er geen mensen van buitenaf kunnen komen (want volgens mij loopt ie via mijn internet toch of niet???) Alvast bedankt

Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...

Link naar reactie
Delen op andere sites

port forwarden : dit doe je om mensen van BUITENAF naar binnen toe te staan.

Door niet te port forwarden.. kunnen er ook geen mensen van je dreambox genieten.

 

E.e.a. loopt via je (in jouw geval dan) LAN-verbinding (192.168.x.y of 10.x.y.z adressen) en zijn hierdoor niet van buiten te benaderen. En hoef je niet veel aan beveiliging te doen...

The Source is Out There....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...