Ga naar inhoud


[Strong] strong goldbox uitval


rikkie

Aanbevolen berichten

MIjn goldbox ( praxis aanbieding ) valt +/- 5 maal per uur ongeveer 15 seconden uit. Dit doet hij zowel met originele sw als met elke andere sw die ik kon vinden en zowel met originele card als met funcard.

Dit is echter de tweede tuner die dit doet, ik kreeg als garantie zonder problemen gewoon een nieuwe mee.

Mijn ontvangst is beter dan 75 % en mijn Nokia D-Box doet het ook perfekt.

Wie heeft hiervoor een verklaring cq fix ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is een 8100, ik heb de originele fw gebruikt, er zit nu multicam v8 op, ik heb ook mc-via-ok, fm-ed-v2,nl 4000-v2, fm-ed-v4g, en fm ed-r1 geprobeerd, het gaat een tijdje goed maar dan valt de tuner weer 15 seconden uit, exact hetzelfde als de tuner die ik had voor dit garantie exemplaar.Verder ben ik op de hoogde van nog twee exemplaren met de zelfde kuren ( met originele canal+ card en sw ). Het maakt bij mij niet uit of hij met de fun op nagra staat of met de canal + card op seca, hij blijft uitvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dan ben ik zeker verpest door mijn oude nokia d-box, die is nog nooit uitgevallen met dvb 2000.

Ik had niet gedacht dat er geen sw versie voor de strong zou wezen om dit uitvallen op nagra te voorkomen.

Misschien weet iemand de sw versie met de minste uitval.

In ieder geval bedankt voor je reaktie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de hand van een andere vraag heb ik NL versie 4000V2 bij rebel gedownload en alle kanalen die op zwart stonden verwijderd. Wonder boven wonder heb ik nu op nagra met de fun ook geen uitval meer.Ik heb geen kanalen lijst geinstalleerd, maar hem zelf laten zoeken, na het verwijderen had ik nog 114 zichtbare / radio kanalen over, is dit uitvallen misschien een geheugen probleem ?.Mijn probleem lijkt opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...