Ga naar inhoud


HE dvd 5.1 player type V56L probleem


soet

Aanbevolen berichten

Heb een probleem met deze dvd speler, door andere afstandbediening die ook werkt op deze speler is er een vervelende echo in het geluid gekomen. Nou kan ik die echo niet meer weg krijgen, ook niet met een andere afstandsbediening.

Probleem gemaild naar service@boxford.nl, maar die laten gewoon niks van zich horen.

 

Weet iemand hoe ik deze speler eventueel kan resetten naar fabrieksinstellingen???

 

P.S. bericht die ik verzonden heb aan boxford.

 

Ik heb namelijk een probleem met de DVD-player V56L en de afstandbediening van de DVD recorder. Als ik namelijk met de afstandsbediening bezig ben om de dvd recorder in te stellen en mijn dvd player staat ook aan dan zie ik op beeld dat in de dvd player de echo wordt aangezet. Dit heb ik als ik op het knopje van de afstandbediening (CM SKIP) indruk dan krijg ik in beeld van de player echo en dan een soort volume daarvoor, dus elke keer als ik dat knopje indruk wordt mijn echo in de dvd player een stukje meer. Nu heb ik dus een vreselijke echo in het geluid. Hoe is dit op te lossen, ik heb diverse malen gebeld en ik zou teruggebeld worden maar er is nog geen oplossing. HELP HELP!!!!

Kan je die dvd-player niet resetten op een of andere manier???

DM7020HD v2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...