Ga naar inhoud


Weinig animo voor DownLoadMaster?


Gast

Aanbevolen berichten

Toxic(Q) naar mijn mening zijn er 2 redenen waarom er geen of weinig mensen files beschikbaar stellen:<BR>1) de in de IT wereld beruchte testfase<BR>2) hoeveel mensen zijn er in de sathobby die beschikken over een eigen server/homepage<BR>Hoewel ik al meer als 30 jr in de IT werkzaam ben heb ik noch een eigen server noch een homepage. Voor je eigen gezondheid adviseer ik je om je niet zoveel aan te trekken vd stupiditeit die je op iedere site, en deze in het bijzonder, tegen zult komen. Maw neem afstand ook al is dat niet altijd makkelijk.<BR>Ook ik erger me regelmatig aan de bedelverzoeken en het gebrek aan eigen initiatief wat vrijwel dagelijks ten toon wordt gespreid. Soms help ik die mensen maar wijs dan enigszins sarcastisch op het feit dat de info met een beetje inspanning of op het NET of in de div. fora gevonden kan worden. En geloof me Toxic(Q) ik heb meer als 100% begrip voor een beheerder, van een site danwel een applikatie, systeem of netwerk. Ook ik ken de frustaties die dat met zich brengt maar heb geleerd te relativeren. <BR>Bepaalde zaken worden niet publiek gemaakt dat weet jij net zo goed als ik toch? Denk maar eens aan DS9, of wat WB al langer kon maar slechts aan een selekt gezelschap bekend was. Wel ben ik het met je eens dat de hobbyisten elkaar meer zouden moeten helpen en jij en je mede mods daar middels DLmaster de mogelijkheid toe bied en de response daarop minimaal is. Mijn kollega motorrijder Duwgatie heeft al een zeer lovenswaardig initiatief getoond hierin. De opmerkingen in de trend van laat ze het allemaal maar lekker zelf uitzoeken vind ik niet erg doordacht. Mocht ik iemand tegen de schenen hebben geschopt dan bij voorbaat mijn excuses want dat is niet de bedoeling geweest. <BR>666Software DLmaster is gewoon een heel mooi stukje werk en de holes(als ik ze vindt krijg je via PM zoals het hoort). Voor onze IT student ook jij hebt leraren toch die je op weg helpen?<BR>Sorry voor het wat lange epistel maar dit moest toch echt even van mijn hart.<BR>Dus alle hobbyisten luister/leer van elkaar en help elkaar daar waar nodig. Voor de een is een PMK een gebakken eitje terwijl voor een ander eenzware puzzle is.<BR>Suc6 met de hobby en laten we een beetje verdraagzaam zijn to elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Och deze hobby is gewoon een ziek wereldje het gaat gewoon nog om poen wie de meeste poen heeft zal aan alles geraken de handel in file en cards verziek gewoon alles en hulp tja als je betaald =er hulp genoeg het komt door de handelaars die hier op elke hoek van de straat goldcards verkopen geprogt voor 60 gulden .<BR>Op een dag zal de handel de kraan wel dicht draaien dat is trouwens nu al aan't gebeuren .<BR>waarom is connax nog niet publiek en mosc voor het viaccses syteem ?? het is er maaaar geld geld geld moetten ze hebben .<BR>En dan nog gezwegen over hoeveel er hier op dit board zitten die cards liggen proggen en verkopen om zich wat te verijken <BR>en dit is het laatste wat ik hier nog over zeg denk daar eens goed over na en als ik mensen kwets dan is het maar zo maar het is gewoon de waarheid .<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0<p>[ 15-07-2001: Message edited by: pipo ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de mensen die er zestig gulden voor over hebben echt geen kaas van electonica hebben gegeten.<P>Als zij hier dan zestig gulden hier aan uit geven is dat hun probleem toch ?<P>Ze zullen voor de updates ook op hun aangewezen zijn.<P>Ik kan me overigens wel voor stellen dat iemand met een basiskennis electro het willen proberen om het zelf te doen.<P>De aparatuur is immers overal te koop?<P>Maar ja dan beginnen de problemen.<BR>Je moet namelijk uren allereli boards lezen om aan wat info te komen, en als je dan geen kabel of ADSL aansluiting hebt loopt dit ook nogal in de papieren.<P>En deze mansen gaan dus vragen wat voor sommige mensen nogal zeurend overkomt maar wel kan begrijpen , er zijn er genoeg op deze manier begonnen toch???<P>Veel succes met de hobby,<P><BR>Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...