Ga naar inhoud


plugins van progy dvb kan niet open


Gast

Aanbevolen berichten

hallo sat leden ik ben bijna 2dagen bezig met installeren van een skystar 2 pc sat kaart wat moet ik zegen vreemd maar dat is waar ik heb inmedel FTA zenders open gekrijgen ik wil naar de volgend stap gecod ik heb prog dvb 4.0.7 maar plugins gaat niet open kan iemand uit de brand helpen met kort uitleg hoe maak ik de dir prog dvb dll yankse soft cam ik heb bijna alles door gelezen maar zonder sucsses bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


AFRAICHI,

 

zoals ik al eerder heb geschreven moet je YANKSE in dezelfde directory zetten als ProgDVB zelf.

Vervolgens moet je 1 van de Yankse .DLL 's weggooien, afh, van je Operating Systeem! als je bijv. met WIn98 of WInME werkt, dan moet je de yankse_w98.dll (zo heet ie ongeveer) laten staan en de andere yankse.dll weggooien! Uiteraard met WIn-XP juist de win98-versie weggooien.

 

Vervolgens moet je de yankse-sid-cache.example hernomen door het .example eraf te halen.

 

En nu alleen nog een goede SoftCam.Key vinden, en ALLES werkt!

 

Da's de basis, zie mijn eerder posts over Yankse en ProgDVB voor meer info!

 

Maar goed,

dit had je ook allemaal al kunnen lezen.....

 

 

Greetz,

Pekka

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi pekka mijn vraag was hoe moet ik plugins open doen staat iets verkeerd in de instelling of zo of ongeldig softcam ik wil eigelijk zien wat staat onder de plugins ik heb alles gedaan maar allen nog FTA zenders (nog duidlijker uitlegen om de vraag niet meer op de board komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...