Ga naar inhoud


[Pioneer] probleem 100nl2 open firmw.


Gast

Aanbevolen berichten

Was enige tijd bezig om in open firmw. de emu aan de praat te krijgen met fun 5, wat me dus niet lukte. Dacht zet er via serieel-paralel maar weer een lijst in. Maar nu het volgende probleem zowel met kanalenlijst als met firmw. als ik die er in wil zetten met pioniero en dan op verzenden klik om de lijst of firmw. te selecteren dan krijg ik direct een error met als tekst dat er geen kanalenlijst in het geheugen zit en ik dus niet verder kan.

Alleen org. kaart werk, met fun kaart slaat tie na 2 min uit.

 

Wie weet wat ik nu kan doen om er weer andere firmw. of lijst in te zetten.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja die staan goed. ik moet wel bekennen dat toen ik laatst die open firmw er in heb gezet dat ik toen met de firmw pioniero op 6000 had staan. wat dus eigenlijk voor de settings is, maar na veel gekloot heb ik hem toen weer aan de praat gekregen. Net weer een lijst erin gezet met fun 5 en dat gaat wel goed. Alleen die error zo kan ik er geen andere firmw of lijst via serieel of paralel meer in zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

De firmware Pioneer14_633_v8.6-NL_ServiceCard_fix10 werkt inderdaad niet helemaal lekker, ik heb zelf ook problemen.

 

Maar die problemen met pionero heb ik niet.

Mischien moet je even de decoder helemaal leeg halen, door eerst op K2002 een oude versie (zie M_Z) te laden met en daarna, (stroom eraf draadje op K6003 stroom erop, menu, pijlje omhoog Pionero op 600000) de Eprom verzenden, doe dan alleen FF FF FF etc. (dus geen file laden)

Weer stroom eraf en weer aanzetten,

Daarna de kanalenlijst van M_Z + eeprom laden.

 

Als alles het weer doet, dan kun je wellicht weer de laatste versie Openfirmware erop laden.

Je kunt als je wilt dezelfde kanalenlijst en eeprom gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukt,pioniero opnieuw gedownload zoals je zei en het werkt weer.

 

Heb die fix 10 erin gelaten en via serieel-pararel settings erin gezet en het werkt perfekt.

 

Kan trouwens iemand mij vertellen of deze firmw. een update geeft van canaal plus voor mijn org. kaart.

 

Bedankt al

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...