Ga naar inhoud


Over SchumiNL/SatNerds/Canal+


Gast

Aanbevolen berichten

Toxic(Q)<P>Waarom deze 'publicatie' als het hier gaat om een duidelijk 'interne' kwestie. Laten we nu niet de hypocriet gaan uithangen! Beide boards deden (zeker) in het begin niets anders dan 'vrijschakelen'. Houdt de realiteit onder ogen. Zonder Canal Digitaal ook geen Sat4All/SatNerds/Funboard etc. etc.<BR>De dag dat Canal Digitaal failliet gaat (ga ik nog steeds van uit) zal Sat4All beginnen dood te bloeden. Je ziet zelf hoeveel 'echte' hobbyisten er nog over zijn. Neem maar even de DLMaster als voorbeeld... Wat betreft de patch voor de Humax?? Is die nu al die ellende waard?? Ook zonder patch (wie hem dan ook publiek heeft gemaakt) is die zijn geld waard en PremiereWorld kijken kon voor die tijd ook prima.....<BR>Ook dit moest ik even kwijt.....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het gaat niet om een humax patch of over canal+ maar om het feit dat je door andere "hobbyisten" gewoon uitgeleverd wordt aan de "tegenpartij"<BR>Einde discussie. Wat je verder kwijt wilt doe je maar via e-mail.<BR>Ik besteed er geen toets van mijn keyboard meer aan.<BR>---<BR>Toxic[Q]<p>[ 15-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...