Ga naar inhoud


Humax 5400Z en DVD R70 recoder?


Gast Fedcup

Aanbevolen berichten

Hoi.

 

Heb me zojuist een dvdrecorder aangeschaft. een DVDR70 van philips.

 

Nu staat er in deze handleiding dat de scart van ext1 naar de TV moet lopen en de kabel in antenne in op de dvd. Met een antenne verbinding tussen antenne out op dvd en antenne in op TV.

 

Indien je een sattelietreceiver wil aansluiten moet deze op de ext2. Moet hier dan geen antenne kabel meer tussen????

 

Want momenteel op mijn huide samenstelling van apparaten loopt de kabel via de antenne in van mijn sat en dan via antenne out naar de antenne in op mijn VCR en hier via antenne out naar de antenne in op de TV. (met de scarten dezelfde weg). Dit zoals in de humax handleiding staat beschreven.

 

Nu is mijn vraag wat is het beste aansluiting met mijn dvd recorder? Zoals helemaal hierboven beschreven (Ps de VCR laat ik weg vallen)? Dus geen antenne kabel meer op de humax? En maar 1 scart verbinding vanuit de humax naar de ext2 op de dvd? Vanuit welke scartpoort moet ik die dan laten vertrekken op de humax indien zo? de scart waar tv opgeschreven staat of de scart waar video recorder opgeschreven staat?

 

 

Thxk voor eventuele replies

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dit nu idd gedaan. Nu blijkt wel dat de autmoatische omschakeling van het beeld naar 16:9 is weggevallen?

Ik heb nl. een breedbeeld TV en vroeger als ik op mijn hum. bv. zdf keek werd dit automatisch omgeschakeld naar breedbeeld. (Breedbeeld staat nog altijd op auto in tux/hum instellingen)

 

Heeft dit te maken dat hij de ext nu via recorder gaat of heeft het te maken met de antenne die niet meer op mijn humax geschakeld staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...