Ga naar inhoud


DSX7072 Afstandsbediening


Dream1975

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een DSX7072 waarvan de afstandsbediening de code's voor de diverse apparaten vergeten was (waarom, geen idee). Ik heb de code's weer toegevoegd en nu werkt alles weer (tv/video/dvd/amp) enkel het satgedeelte werkt niet meer (hiervan kun je de code niet instellen via de normale manier). Ik heb ooit op internet gelezen hoe je dit kon resetten, maar heb dit nooit genoteerd en kan het nu niet meer vinden. Wie weet hoe ik de afstandsbediening kan resetten zodat hij de fabriekscode weer oppakt voor het sat-gedeelte?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zomaar wat gezocht in dit forum...........

 

 

Problemen met de 5in1 afstandsbediening die niet meer werkt op de Satelliet-functie, maar wel op de TV, VCR en DVD zijn meestal als volgt op te lossen:

 

 

Verwijder de batterijen en wacht circa 8 uur met het plaatsen van nieuwe. Als na ca. 8 uur de nieuwe batterijen geplaatst zijn, is de code van de satelliet-functie weer hersteld en kan de afstandbediening weer gewoon gebruikt worden.

 

 

Het probleem is ontstaan door een te lage batterij-spanning waardoor de code van de satelliet-functie gewijzigd wordt. Dit is helaas niet zelf te corrigeren, behalve door bovenstaande handelswijze.

 

Groeten Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...