Ga naar inhoud


Astra kwijt na storm


Gast

Aanbevolen berichten

Helaas vanavond de beperkingen van een Sat systeem mee mogen maken. Nadat de hevige storm is gaan liggen, krijg ik op mijn Astra geen signaal meer binnen. Wel niveau, maar nul kwaliteit. Ik heb een twin satschotel met twee twin LNB's. De ene (een dure Invacom) staat op de astra ingesteld en de andere (een twin Alps, model 2004) staat op Astra 2. Deze laatste geeft prima beeld, dus ik vermoed dat of de schotel iets gedraaid is of dat de LNB kaduuk is. Zijn er nog meer gebruikers die hier last van hebben?? De melding die ik krijg als ik astra oproep is "Geen Signaal"

Link naar reactie
Delen op andere sites


(wel voor deze rub)

Zat gisteravond lekker naar FOXSports (PanAm) te krijgen en op een gegeven moment een enorme windvlaag en geen beeld meer.

 

Als ik met mijn TF3000 via (ikgebruik natuurlijk USALS) het installetiemenu bij USALS kies voor "move" en vervolgens een maal op clockwise druk heb ik weer prima beeld.

 

Vraag die ik heb hoeveel graden draait de schotel (met de TF, dus wel een TF vraagje) na 1 maal op move (links of rechts) te drukken? Ik heb dan namelijk een idee hoeveel ik mijn schotel weer moet draaien op weer optimale ontvangst te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wel niveau hebt maar geen kwaliteit dan kan ie er nooit ver naast staan.

Kwestie van even heen en weer bewegen terwijl er iemand naar het beeld kijkt met de signaalmeters.

Tip:

Kijk of er iemand in de buurt een analoge heeft liggen,heb je astra ook zo weer.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...