Ga naar inhoud


Card sharing met Radegast


Gast IMBean

Aanbevolen berichten

Ik heb gezocht binnen het board maar kan toch niet goed het antwoord vinden. Kan iemand mij vertellen hoe je canal plus card sharing met Radegast voor elkaar krijgt? Moet je ook voor Seca2, bij CONNECT SERVERS Seca kiezen? Ik heb twee droomdozen en gebruik RUDREAM's laatste image. Volgens mij kun je alleen met Radegast sharing regelen. Oh ja, wordt met Radegast het kaartje geupdate?

 

Alvast bedankt!

IMBean

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Romeo

 

Dank je.

Ik had dit ook al gelezen maar dat is Radegast binnen Ronald's image. Ik bedoelde Radegast binnen RUDREAM's image. Je kunt daar via de setup dit instellen en niet via een editor. Desalniettemin zal ik kijken of ik met deze verwijzing uit de voeten kan.

 

Thanx,

IMBean

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via Radegast wordt je seca2-kaart niet geupdated elke maand. Volgens de maker heeft hij nog geen support hiervoor toegevoegd omdat hij geen orginele kaart ter beschikking heeft om te testen.

Volgens de info van XCam moet cardsharing met xcam v2.0 ook werken. Hierdoor lijkt me dit een betere oplossing voor cardsharing via ruDREAM, temeer omdat xcam wel autoupdate ondersteund.

 

Ik ga dit zelf iig testen, ik hou jullie op de hoogte.

 

PosiXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...