Ga naar inhoud


NFS Playback


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal !

 

Ik heb een Disk op een Pc via NFS gemapt naar de dreambox. Ik gebruik hiervoor NFS 1.1

 

Opnemen gaat probleemloos. De opgenomen stream is perfect. Een play vanop de dreambox gaat echter schoksgewijs.

 

Iemand enig idee ?

 

PS : Netwerk is 100Mbits en performant ...

 

Alvast Bedankt voor de hulp !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Zie de site van sjerom -> veel gestelde vragen -> netwerk

grt, Brrt


@Brrt
Dit is geen oplossing voor zijn probleem... daar staat alleen in hoe een NFS verbinding aan te leggen, deze werkt bij hem al.


@TOKN1959
ik zou je ook advisteren een HDD in je box te zetten, dan ben je van alle problemen verlost, je kan ze via samba of FTP nog altijd als extra opslag gebruiken voor je PC

AlfA
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
zie hier. De opnames via netwerk haperen bij vele gebruikers. Heb laatst een HD in de dreambox gezet en het werkt vlekkeloos...

grt, Brrt


Dat is wel erg kort door de bocht !!
Bij mij werkt NFS playback zonder problemen.
Het is de img (PeterPan van 22 of 25-12) die wordt gebruikt, die de problemen geeft.
Deze img is gebaseerd op een Dream img, waarvan de TCP/IP stack niet lekker gaat. Probeer es een ander img (bv Ronald, die heeft zelfs een NFS mount util !)

DM800S - DM7000S - DM500S - 2x Triax 88cm - Strong DISEcQ H-H Motor SRT DM2100 - Triax TD(S) Multiblock

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de hulp ! Sommigen hebben inderdaad goed gelezen ! :-)

 

NFS is geen probleem en de opnamen, ook niet, enkel de playback die schokkend verloopt ! Ik probeer alvast eens met een nieuwe image zoals de laatste RUDREAM !

 

Ik post nog wel het resultaat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de laatste ronaldd image en toch haperen de opnames. En het zit zeker niet alleen in de playback, want als ik de opname op de pc afspeel hapert de playback _ook_. Jammer maar helaas, ik blijf proberen. Gelukkig ben ik wel tevreden met mijn HD'tje.

 

grt, Brrt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...