Ga naar inhoud


MECHATRON STOP


bbbb

Aanbevolen berichten


Tjsa, zo gaat men daar in Duitsland kennelijk met mensen om. Jammer want de Dreambox blijft een vreselijk leuk product, hoe je het ook wend of keert. Al maken ze er daar in Duitsland nog zo'n potje van, mijn mening wat dat betreft zal niet veranderen.

Het is natuurlijk wel zo dat zodra en een serieuze concurrent verschijnt, Dream TV direct plaats mag maken want dan wil volgens mij geen hond nog wat met ze te maken hebben.

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is de harde kant van zaken doen, maar als Dream binnen afzienbare tijd met een keyboard of weer met een paar leuke images komt zijn de meesten dit weer vergeten, en is er weer een haleluja stemming.

Zo werkt het vaak wel.

 

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok je hebt gelijk, dit is een vooroordeel, maar ik ken de mensen van Dream TV nog uit de hoogtij van v*s*d*ck en toen hebben ze hun hard- en software ontwikkelaars ook regelmatig belazerd door hun beloftes niet na te komen.

Helaas voor mechatron (en gelukkig voor ons) zijn er genoeg andere ontwikkelaars (hobbyisten) die wel gewoon doorgaan met de ontwikkeling van software. De Dreambox ruled en dat zal hopelijk zo blijven!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...