Ga naar inhoud


8 September Sathobbydag in Oosterhout


Gast

Aanbevolen berichten

Deze dag begint om 10:00 uur ´s morgens tot 16:00 uur in buurthuis<BR>Heidehof te Oosterhout<BR>Ook de "Satnerds " en de "Funboard" moderaters zullen die dag aanwezig zijn.<BR>Tevens wordt de bar omgetoverd tot een echte "Satlounge" waar iedereen welkom is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is interessant komen de mods van sat4all ook dan hoef ik niet ieder bijeenkomst af te gaan want het lijkt mij leuk om de mods die zoveel voor de boards doen te leren kennen.<BR>Ik ga meteen in mijn agenda kijken of ik tijd heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<B>@filipk en andere Belgische vrienden</B><P>Vanuit België; A16 Antwerpen/Breda - na de grens richting Tilburg/Utrecht aanhouden - draai de A27 op (richting Utrecht) - Afslag Oosterhout Zuid - Linksaf - stoplichten rechts en je bent er bijna.<p>[ 18-07-2001: Message edited by: WizZaerd ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

WizZaerd schreef: Vanuit België; A16 Antwerpen/Breda - na de grens richting Tilburg/Utrecht aanhouden - draai de A27 op (richting Utrecht) - Afslag Oosterhout Zuid - Linksaf - stoplichten rechts en je bent er bijna.<P>Met bijna wordt bedoeld: brug over; op de rotonde rechtdoor en je bevindt je op de Sint Antoniusstraat. Het enige wat je dan nog moet doen is nummer 70 zoeken ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...