Ga naar inhoud


epg werkt niet


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb de epg volgens de site van Sjerom geinstalleerd het werkt wel maar ik krijg alleen op alle zenders het programma wat nu bezig is en het volgende programma weet iemand of het mogelijk is om een gids te krijgen met meer dan 2 programma's ik heb de laatste Ronald in mijn box alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


je maakt dangebruik van het standaard epg die de dreambox kan weergeven, via de plugins kanje de spallared epg opstarten, dan kun je op ned1 de epg ophalen en via de plugin bekijken......

 

succes...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat werkt maar ik wil gewoon onder bv ned 1 als ik op de rode knop druk dat ik alle programma's zie heb trouwens ook problemen om via die plugin epg op te nemen heb alles volgens de uitleg op de site van sjerom gedaan maar als ik op de groene knop druk gebeurd er niksen deze plugin is op zijn Italiaans bestaat hij ook in nederlands alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ja dat werkt maar ik wil gewoon onder bv ned 1 als ik op de rode knop druk dat ik alle programma's zie


Tja maar helaas zendt canal+ niet de standaard EPG uit.
Goed nieuws: ze hebben aangekondigd dat ze dat binnenkort wel gaan doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

<flauwe modus>

Twee toetsen naast de 'M' zit een toets die punten maakt. Zoals deze: '.'

Verder kun je een hoofdletter maken door de 'shift' in te drukken en vervolgens de letter naar keuze.

Wanneer je van punten en hoofdletters gebruikt maakt (in het algemeen: leestekens), dan wordt het lezen van je vraag een stuk aangenamer!

 

grt, Brrt

</flauwe modus>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...