Ga naar inhoud


Irdeto S.E,


Gast

Aanbevolen berichten


Nadat een maand geleden mijn eerste cam de melding irdeto license....... gaf heb ik een nieuwe gekocht waarop ik de "goede "software heb laten zetten, echter gisteravond kwam ook deze cam met de melding: Irdeto.......<BR>Dus als je het niet vertrouwd lijkt het me verstandig om nog eens te checken welke software er op je cam staat.<BR>Bij mij heeft de cam meer als een maand gedraaid zonder problemen.<BR>C-U. Neutje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, dat is heel vervelend.<BR>Ik heb vandaag een mailtje gekregen van iemand die ze kan repareren.<BR>We gaan proberen met hem een regeling te treffen dat iedereen via sat4all zijn CI kan laten repareren tegen een kleine vergoeding voor de reparateur.<P>To be continued...<P>Oh en de files op deze website zouden echt veilig moeten zijn, maar we geven natuurlijk geen garantie!<BR>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 15 April 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook mijn Irdeto CI 4.6se heeft het vandaag begeven na zo'n 5 weken goed te hebben gewerkt.<BR>Probleem moet toch op te lossen zijn met een patch o.i.d.<BR>Zo doet Mindport het ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen we zien of de CI met de juiste versie<BR>gepatched is ???<P>Bv de versie met in het menu <A HREF="http://www.digicrack.de" TARGET=_blank>www.digicrack.de</A> <BR>is dit altijd een goede, <BR>wat zijn aanknoopingspunten zodat je weet dat je hem nog KUNT patchen naar een goede ..<BR>voor dat je de fout lic. error krijgt <P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sat4all, wil je nog eens denken aan dat emailtje van iemand die een CI weer tot leven kan roepen/repareren?<BR>Ik wil graag een betrouwbaar adres voor herstel van m'n CI module en/of bericht hoe anders te handelen.<BR>Alvast dank voor reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Is de versie die nu te downloaden is (die van 5 april) nu een versie waar niemand problemen mee heeft?<BR>Of geeft deze ook License Error?<P>Merci!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is de juiste! (geen garantie natuurlijk)<BR>Over deze versie hebben we nog nooit klachten gekregen. <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben gister de gok maar genomen en de CI van mij en die van een vriend gepatched met de soft van dit board.<BR>En tot nu toe geen enkel probleem smile.gif<BR>Alleen viel me op dat beide CI's zonder patch gewoon werkten met een MM2 kaartje op het S***** & C**** D******* N* pakket !? (Kan dat kloppen?)<BR>En na de patch deden P******* W**** enz het ook wink.gif.<BR>Kan iemand trouwens die blocker settings wat nader omschrijven ?<P>Groetjes ,<BR>Menno<BR><p>[This message has been edited by Menno (edited 11 May 2000).]

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok,<P>Maar er zat al een monitor functie in het menu die ik met pin 6962 kon openen.<BR>Heb ik er nu 2 ?<BR>Je kunt de opties wijzigen van AUTO in bijvoorbeeld GER , INT , TEL of OFF.<BR>enig idee wat dit inhoud ?<BR>Het andere monitor menu (die met de pin)<BR>heeft als opties alleen emm of ecm monitor on/off.<P>Bedankt voor je Replys smile.gif<BR>Groetjes,<BR>Menno<P>------------------<BR>

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

smile.gif Hoi TeeBee,<P>Wat is die nieuwe menu optie dan in het CI menu ??<BR>" CA System options "<BR>Primary EMM system :auto<BR>Primary ECM system :auto <P>Groetjes,<BR>Menno <P><P>------------------<BR>

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

TeeBee,<P>Het is WEL mogelijk om de SE soft als blocker te gebruiken, ik heb dit een tijd gelezen op <A HREF="http://www.schumiNL.da.ru" TARGET=_blank>www.schumiNL.da.ru</A> maar dit is volgens mij een link naar SchumiNL zijn eigen PC en als die dus niet aan staat kun je de sites niet opvragen. Als iemand interessen heeft kan ik de pagina's wel mailen. Ik heb ze ergens opgeslagen daarin staat precies beschreven HOE je een SE cam in moet stellen zodat hij als blocker werkt.<BR>Ach ja de CI-emu smile.gif Deze werkt prima althans vanaf versie 0.2 kun je via de menu's zelf de keys ingeven. (bij de eerste versie werkte dat nog niet helemaal) En hebben jullie gezien dat de cam het onderscheid tussen de providers niet met de "DATE" doet maar de cam kan zoals elke originele kaart checken of keys goed zijn. denk hierbij bijv aan de originele kaart met 01 05 9D , 01 05 90 etc etc.<P>Ps. Zijn hier mensen die bezig zijn met originele SECA kaarten. Ik heb een programme geschreven om de sign. te timen soms lukt dit.<P>Greetz,<P>The Crazy one (lunatic)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menno,<P>Volgens mij heb je gelijk.. die optie waar jij het over had is volgens mij een blocker.<P>TeeBee, <P>Als je bij de homepage van mr.SmartMouse gaat kijken dan zegtie in de advert dat 4.6SE een Pizza Menu (blocker) heeft.. waarom het een pizza menu heet is me een raadsel.. ik zie namelijk nergens een quatro stagionni (ignore italian spelling, pls) staan laugh.gif<P>mijn 2 centen<P>Mazzl<P>------------------<BR>o0 D0pe 0o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...