Ga naar inhoud


aangepast hnf


satXmen

Aanbevolen berichten

Om de zoveel tijd haal ik bij humaxsettings het nieuwste HNF bestandje en update zo mijn humax 5400 receiver. Nu echter veel zenders niet meer kunnen worden ontvangen blijft wel erg veel op zwart. Is er iemand die een recente zenderlijst heeft bewerkt waarin alleen nog de zenders staan die nog te ontvangen zijn met een recente fun61 in combinatie met astra/hotbird?

 

Een lijstje met de providers die daaruit kunnen is ook welkom maar volgens mij is dat iets te kort door de bocht omdat er toch meestal nog enkele zenders per provider open gebleve zijn?!

 

Misschien dat ik ergens iets mis, maar wat is het nut van die bijna volledige zenderlijsten die nog steeds worden geupdate voor de nederlandse markt? Die hele PM, canalsatelite etc. kunnen er toch volledig uit? (no offense Mr. Petje123)

Just in case u might Wonder: Ik zoek veel, lees nog meer maar schrijf zelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Misschien dat ik ergens iets mis, maar wat is het nut van die bijna volledige zenderlijsten die nog steeds worden geupdate voor de nederlandse markt? Die hele PM, canalsatelite etc. kunnen er toch volledig uit? (no offense Mr. Petje123)


Is toch beter om over een VOLLEDIGE lijst te beschikken en deze zelf naar smaak en mogelijkheden te editen??? Settings worden niet alleen door nederlanders gedownload hoor! Ook door italianen, spanjaarden, polen etc...

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om dan maar op het het eerste gedeelte terug te komen van mijn vraag: Welke providers kunnen er momenteel sowieso uit? Of als het makkelijker of korter is: welke kunnen erin blijven?

 

 

(In combinatie met: astra/hotbird/humax5400/fun61)

Just in case u might Wonder: Ik zoek veel, lees nog meer maar schrijf zelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...