Ga naar inhoud


echostar ad 3600


Gast

Aanbevolen berichten

hi, voor mijn buurman ben ik opzoek naar info.

een mooi draaibaar system echter hij geeft alleen een seca2 kaartje in een "magic of zo module"

vragen welke kaart moet ik voor hem kopen om leuke dingen te doen ??? welk progger.

verder even iets over de reiver er staat 2 ci slots en vi... nogwat ,wij kunnen aan de voorkant maar twee gleuven zien een waar in alleen een card kan en een een module waar is drie ??? en die waar alleen een kaart in kan is die alleen voor vi.... of kan ook zijn seca2 van canal+ erin ??

 

dan nog wat als hij zapt wordt binnen die balk eerst iets rood dan een blauw en dan nog meer blauw waar is dit voor iets nergens in de beschrijving terug te vinden.

 

kortom nog veel te lezen iemand sites ????? special voor echostar ad3600 de officiele heb ik al

 

tot meer vraags

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die gleuf waar een kaart in past is een Viaccess slot. Daar kan dus alleen een Viaccess kaart in.

Die balk die eerst rood is en dan blauw is het signaal niveau, als hij rood is heb je geen/slecht signaal is hij blauw dan heb je goed signaal. Als je dus zapt heb je in het begin even geen signaal dan is hij aan het re-tunen.

Als je de handleiding na leest zul je dit ook vinden.

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de site van echostar zelf kan je ook de complete handleiding downloaden in het nederlands

Er zal dan heel wat meer duidelijk worden

 

De ene balk is de signaalsterkte en de andere de kwaliteit van het signaal. Zijn ze alletwee groen/blauw dan hebbie beeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

op moment dat je een mm hebt kan je afhankelijk van de software die je daarin hebt meerdere codeersystemen aan,

Ga eens buurten bij duwgati zie links om uit te zoeken wat voor een ***geen-reclame*** je nodig hebt.

Voor files e.d. moet je niet op deze site zijn!

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...