Ga naar inhoud


downloadmaster


Gast alfa one

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, even een reactie op vorig topic....<BR>Mijn ervaring met DL-master is frown.gif" border="0frown.gif" border="0 <BR>Waarom: ik heb al vanalles geprobeerd en het programma doet het gewoon niet... iedere naam ingevuld (frans, cybermimi...) en de juiste passwoorden erbij, filenaam blanco, test, ... 'twerkt niet (bij mij toch)<BR>Verder wens ik toch op te merken dat inderdaad niet iedereen een webpage heeft of een webdrive of... De vrije tijd die mij rest breng ik zoveel mogelijk door met de sat-hobby en ik ik tracht steeds zelf alles uit te zoeken, je zult van mij nog geen 'bedel'berichten gezien hebben, integendeel als ik iemand met mijn (misschien beperkte)kennis kan helpen zal ik dat ook doen...Ik denk dat er veel sathobbyisten (hoe noem je dat...??)in dezelfde situatie zitten..In ieder geval, geen kwaad woord over sat4alln want dankzij het board heb ik al heel wat dingen geleerd, inderdaad door veel te lezen (dagelijks in mijn geval)..Dus , keep up the good work !!!<P>Groeten,<P>Alfa One<P> alfa.one@belgacom.net

Link naar reactie
Delen op andere sites


@alfa one.<P>Het programma werkt bij iedereen prima dus ligt het echt aan jouw configuratie (waarschijnlijk firewall). Wij geven in de help-file aan dat je bug reports moet sturen aan het daargenoemde e-mail adres en niet hier moet plaatsen. Als je ons exact verteld wat je doet en welke configuratie je gebruikt kunnen we (misschien) helpen.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...