Ga naar inhoud


diseqc kapot vreemd probleem wie herkent dit???


Gast Midyan

Aanbevolen berichten

In het vervolg op mijn vorig topic beelduitval in deze groep ben ik achter het probleem van mijn ontvangstuitval gekomen.de connector in de diseqcmotor waar de lnb aan vast gekoppeltzit zat los. Ik heb de leverancier opgebeld en die vertelde dat ie dat nogg nooit had meegemaakt en dat het door grof geweld moet komen, maar ik vertelde de leverancier dat dit niet het geval was maar hij klonk alsof hij er weinig van geloofde, het enige wat ik weet is dat de problemen zijn begonnen na de storm van afgelopen zaterdag, en aangezien het een soldeerpunt is die losgelaten is kan het toch gewoon ook een soldeerfout zijn lijkt mij?? Wie heeft er ook al eens zoiets meegemaakt of heeft hier een mening over, de motor is op dit moment bij de leverancierdie ging kijken of hij het kon repareren en anders zou die hem opsturen naar de fabrikant, en die zouden dan bepalen of het onder garantie valt, ik baal hier vreselijk van want dat ding is net 6 maanden oud en volgens mij moeten ze wel tegen een stootje kunnen.

 

Midyan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Midyan,

 

Van de rotor mag je verwachten dat hij het een aantal jaar doet. Wel of geen garantie heeft daar niets mee te maken. Normaal zou de rotor het zeker drie jaar moeten doen, en dan zou je in elk geval nog 5/6 van de waarde van je rotor terug moeten krijgen als de rotor niet te repareren is.

 

Succes ermee!

2x DM800

Visiosat Bi-Sat 13.0/19.2/23.5/28.2 East

Visiosat 80cm 7.0 East

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb afgelopen zaterdag het zelfde met mijn stabmotor gehad hij nu ook helemaal van de wijs.

Zijn er ook motor de koop die daar helemaal niet gevoelig voor zijn.Voor wind storm e.d

Ik heb een extreme met stabmotor tot 100cm.

Is daar nog een beter oplossing voor.

 

 

groetjes kjonker

Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...