Ga naar inhoud


Humax gaat elke Nacht zomaar aan


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een humax irci5400 en die gaat elke nacht vanzelf aan op anal+. Heb patch 2.3 bij de timer staat alles uit dus dat is het ook niet weet iemand misschien wat dit kan zijn? confused.gif" border="0 Of hoe ik dit kan oplossen<BR>alvast bedankt Dkorpers

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien staat Freek s´nachts stiekum met een Humax afstandsbediening voor je raam en controleerd of je wel of niet een geldige kaart in je Hummer hebt zitten...?<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien een hele domme vraag hoor; maar<P>a) heb je een universele programmeerbare afstandsbediening in de buurt ? die signaal afgeeft <P>B) heb je een 'link' systeem (bijvoorbeeld van Marmitek) die IR/RF signalen doorlust, hiermee kun je b.v. met de afstandbediening in een andere kamer apparaten aansturen.<P>c) kijk eens naar het kanaalnummer waar de humax op aanspringt, is dit altijd hetzelfde kanaal en zo ja, welk nummer ?<P>d) plak het IR-oog van de Humax eens af als je hem niet gebruikt (even testen als je plakt dat er echt geen reactie op afstandsbediening komt) en kijk of hij dan nog steeds aanspringt 'snachts (om te elimineren of het IR signalen zijn)<P>e) kan het wellicht een interne stroomstoring zijn die uit stand-by modus floept ?<P>... ennuh een beetje moeilijk te geloven zoals SVETIK schrijft, maar ja van Freek verwacht ik eigenlijk alles en kunnen we ook dit niet uitsluiten .... wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even hierop in haken.... Het kan zijn dat de batterijen in je afstandsbediening bijna uitgeput zijn. Het komt wel eens voor dat dan de afstandsbediening sporadisch IR gaat uitstralen en dat daar dan je Hummer weer op reageerd. Overdag komt het ook wel eens voor bij direkte instraling van het zonlicht.<BR>Maar bij jou is het s´nachts.....<BR>Zoals Viewer al zei, IR poort van de Hummer even afplakken en kijken wat er gebeurt.<BR>En probeer eens de afstandsbediening uit het zicht van de Hummer te leggen.<P>En de gordijnen dicht i.v.m. Freek laugh.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar schiet me nog wat te binnen....<BR>Kan het misschien zij dat iemand bij jouw thuis s´nachts stiekum naar X-zone zit te kijken en je Hummer vergeet uit te zetten....?<P>Sorry, grapje laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...