whatyouneed Posted February 21, 2001 Posted February 21, 2001 Topic gino is verplaatst naar algemeene beginners vragen Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
Recommended Posts