Guest Posted April 5, 2001 Posted April 5, 2001 Is een orginele seca kaart te clonnen? <BR>Zoja hoe en waarmee??<P>Henri
-= [ Appien ] =- Posted April 15, 2001 Posted April 15, 2001 Als je de MK01 en de PPUA uitleest heb je een "kloon van de kaart".<P>Met ProgOff 1.4 kun je de PPUA en de MK01 zo uitlezen.
Guest Posted April 16, 2001 Posted April 16, 2001 hu even de key en ppua er op <BR>en dan heb je een clone ???????<P>sorry. maar ga A.U.B je huiswerk opnieuw doen <P><BR>gr djazzie
Recommended Posts