Ga naar inhoud


[Strong] Halve werking van mijn strong


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb vandaag eens mijn strong 8000 terug in werking willen stoppen, vroeger stond ie op v9b maar welke firmware of welke files ik ook probeer telkens kan ik maar kijken naar sbs6, yorin, V8 en tmf, de rest van de nederlandse zenders kan ik niet bekijken.

 

Wat ie ook doet is zeer traag zappen ongeveer 9 seconden.

 

Hier heeft ie die zenders vrij met de sxfiles.

 

Weet iemand raad hiermee?

 

Bedankt op voorhand, graspony

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is er niemand die dit probleem al gehad heeft?

Ondertussen heb ik wel al files gevonden waarmee ie 3 sec. sneller zapt (blijft nog 6) maar steeds wil ie nog niet ned1,2,3 en rtl4 enzo niet vrijgeven.

 

Weet niemand een oplossing, by the way alles staat op irdeto.

 

groeten Graspony

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het in het begin wel gehad, maar dat kwam omdat ik (nog) de oude transponder/pid/ecm in de lijst had staan. Vorig jaar zijn ned1 etc toch allemaal omgenummerd.

 

Snelheid heb ik ook een goede tip. Primair kijkt de strong naar de kanalenlijst, naar die FREQ, antenne etc.. Als nu in de kanalenlijst = ASTRA = 2. En je gaat dan naar MENU, instellingen, antennes. Als nu Astra NIET op 2 staat is de strong essentieel trager. Door in de antennes de juiste waarden op te geven, scheelt echt veel. Tevens heb ik in de kanalenlijst bij vele kanalen de precieze frequentie aangegeven (volgens lyngsat). Ten opzichte van frequenties van bestaande kanalenlijsten wil dat nog al eens verschillen.

Ik heb op mijn strong8000 een zapsnelheid van 2 tot 3 seconden.

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

 

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die funcard zal niet veel uithalen. De cpu is het zelfde, alleen het geheugen (eeprom is groter). Die extra opslag capaciteit zul je vermoeddelijk toch nooit gebruiken, of je moet een joker/freex-cam willen updaten of zo.

 

Freedom 1.4 van de site van rebel met een sx-filetje van luxst zijn het meest gebruikt dacht ik, daar hoor ik verder niemand over klagen.

 

Satq

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...