Ga naar inhoud


Downloadmaster, safe?


-Neo-

Aanbevolen berichten

Ik wil iedereen er op wijzen dat voor zover ik heb kunnen nagaan downloadmaster absoluut geen garantie is voor het verbergen van het homepage adres. Ik zal hier niet uit de doeken doen hoe eenvoudig e.e.a. te achterhalen is maar ik zou er voorzichtig mee zijn.<P>Begrijp mij niet verkeerd; ik juich initiatieven als DLMaster natuurlijk toe maar wanneer er gevaren t.a.v. de privacy van de hobby broeders ontstaan ben ik verplicht om te waarschuwen. Gebruik in ieder geval niet je Jan.Klaasen account bij je eigen SP om bestanden op te zetten die niet door de beugel kunnen (Dit doen wij natuurlijk nooit). Nu natuurlijk niet direct DLMaster sluiten. Het heeft wel degelijk een toegevoegde waarde: Het wordt(iets?)moeilijker om de origine van een bestand te achterhalen. En hoe moeilijker hoe beter.<P>Toxic[Q] en 666Software: Indien gewenst kan ik e.e.a. aantonen en uitleggen.<P> shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank je Neo, maar ik ben wel op de hoogte hoe het e.e.a. mogelijk is. Het gaat er om dat het erg omslachtig is en de files niet als zip file worden opgeslagen waardoor ook de gratiz providers ze niet snel zullen wissen. Wij raden overigens iedereen aan alleen server space bij een gratiz provider te gebruiken dus er is niets aan de hand.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...