Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vrolijk Pasen allemaal.<P>Ik heb 2 vraagjes over MOSC.<P>Welke programmer kan je hier het beste voor gebruiken (bv. SmartMouse of JDM)?<BR>En ik heb hier een originele C+ smartcard liggen die alleen Ned1, Ned2 etc laat zien, maar niet de C+ film kanalen. Kan ik deze als MOSC gebruiken?<P>Bedankt,<BR>4077<p>[ 15-04-2001: Message edited by: 4077 ]

Posted

dat is al een mosc<BR>met een phoenix kan je um bewerken<BR>apkay

Posted

Correctie na bewerking is het een MOSC.<P>MOSC = Modified Original Smart Card<P>Suc6,<P>The Last Don

Posted

Zet er een eigen mk op met bijv mkfind<BR>verander daarna de PBM in ff ff ff ff ff ff ff fe en je hebt het volledige pakket.

Posted

Als ik de pbm verander en ik krijg een update van C+ binnen wordt mij PBM weer teruggezet in de oorspronkelijke stand! Hoe kan dit?! Kan iemand mij iets meer uitleg geven over het blijvend veranderen van de PBM

Posted

Bedankt voor jullie replies.<P>Nog een vraagje.<BR>Wat voor chips zit er eigenlijk op een originele smart card?<BR>Zijn dat een PIC 16F84 en een Eeprom 24LC16?<P>Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een programmer. In de beschrijvingen geven ze altijd aan dat de programmer gebruikt kan worden voor deze type chips. Zoals de Millennium Programmer, SmartMouse etcetc.<P>Van wat ik gelezen heb is de MasterCRD op het moment het beste, maar daardoor niet bepaald goedkoop. Ik wil alleen een beetje spelen en wil dus liever niet 300 piek uitgeven. <BR>Ik gebruik normaal een FunCard.<P>Thanks

Posted

@Henny<BR>De PBM correctie vindt plaats over je UA (dit is normaal tot 2 weken na activatie), via MKfind40 corrigeren en locken, wordt deze ook niet gecorrigeerd.<BR> laugh.gif" border="0 Mzzl, JD laugh.gif" border="0

Posted

Johnny Doe <P>Locken? Hoe doe je dat dan zonder MKfind4?<P>Stokie.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...