Ga naar inhoud


Foutmelding 553 wats is dat?


Gast

Aanbevolen berichten

Als ik probeer files te uploaden met FTP total commander krijg ik de foutmelding 553 ( Kan niet bla bla bla). Het lukt me ook niet om files te bewerken en opslaan op de linux box. Het lijkt erop dat de linux box is ingeschakkeld in only read mode!

Dit probleem is bij mij ontstaan nadat ik APACHE heb geprobeerd te installeren.. wat trouwens niet is gelukt.

 

Suggesties voor de oplossing zijn van harte welkom.

 

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites


Come on guys niet zo'n crypto taal ? Wat alles erin zetten? Ik zou juist alles wat met de apache te maken heeft eruit willen zetten... De gehele installatie van Apache liep stroef.... ik kreeg meldingen als can not create directory ... can't find file etc etc... op het laatste heeft de gzip van httpd.tar.gz vastgelopen... fine dus...

Resultaat : op de ene of de andere manier zijn de directories nu beveiligd waardoor ik geen files kan uploaden of veranderen in de DBOX.

Heeft iemand een betere idee of uitleg dan alles erin zetten?

 

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Come on guys niet zo'n crypto taal ? Wat alles erin zetten? Ik zou juist alles wat met de apache te maken heeft eruit willen zetten... De gehele installatie van Apache liep stroef.... ik kreeg meldingen als can not create directory ... can't find file etc etc... op het laatste heeft de gzip van httpd.tar.gz vastgelopen... fine dus...
Resultaat : op de ene of de andere manier zijn de directories nu beveiligd waardoor ik geen files kan uploaden of veranderen in de DBOX.
Heeft iemand een betere idee of uitleg dan alles erin zetten?

Thanks


daarvoor kun je volgens mij allesbeter overnieuw doen.
want als dat wat je gedaan heb niet goed is gelopen kan het zijn dat je blijft sukkellen hiermee.
tenzij iemand hier iets meer kan over vertellen en helpen.




-------------------------------------
[color:"red"] niet smeken of vragen,google geeft daden.

sinto's rule.....fun for everyone...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
k weet het niet heel zeker, maar ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat je Total commander niet mag gebruiken om te ftp'en

 

Je kunt total commander rustig gebruiken voor ftpén

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...