Ga naar inhoud


Planet Hemp gewijgerd op Sat4all


Gast

Aanbevolen berichten

Dit vond ik vanmorgen in mijn mailbox:<P>In sat4all I'm unwanted and damned. When I try to register, they want kill<BR>me. There is no way! Maybe you don't know that.<P>But to translate the german text in dutch is not a great problem.<BR>Look at this raw with hex workshop and try to translate the geman language<BR>in dutch. Be carefully! End of text = 0x'00' Don't use blank at end!<P>PH<P>Heb ik iets gemist ? of berust dit op een misvertand (taalprobleempje ofzo).<P>Ik had gehoop dat Planet (onder andere iemand zie zich bezighoudt met de allcam + voor Humax) de NL vertaling standaard zou opnemen in de software, dit scheelt dubbel werk; waarom 2x het wiel uitvinden ?<P>Is dit nu een misverstand ? of is Planet Hemp echt niet welkom ??? shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is echt absolute onzin!<BR>Hij is van harte welkom.<BR>We weigeren alleen mensen die qua e-mail adres niet voldoen aan de aanmeldings voorwaardes en dat zal dan ook wel het probleem zijn geweest.<BR>Als hij gewoon registreerd met een normaal dail-up e-mail adres is hij van harte welkom. Waarom ook niet?<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het even nagekeken in mijn database en hij heeft inderdaad met een e-mail adres proberen te registreren dat hier niet geaccepteerd wordt.<BR>Als hij zich aanmeldt met een dail-up of deticated ISP e-mail adres zal hij net als iedereen gewoon worden toegelaten.<BR>Paniek om niets dus.<BR>Het is overigens wel zo dat de gehanteerde taal Nederlands is op dit board dus als hij meer wil doen als alleen lezen zal hij zich tot het internationale board moeten wenden.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 21-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon het me ook al niet voorstellen Toxic, en dat heb ik heb ook verteld, maar om de een of andere duistere reden is hij die mening toegedaan ?<P>Zal het wel even (vertaald) doormailen, laten we eerlijk zijn, waarom 2x het wiel uitvinden in de permanente vertaling van de patches ? Let's work together !<P>Topic sluituh ...?<P>c-ya.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...