Ga naar inhoud


Geen Astra 19,2 op mijn Wave Frontier?!?


Gast Edwin2004

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb sinds ik mijn Wave Frontier tussen het bereik 28 oost t/m 18 west met opzij van 18 west, 21,5 west hangend geen signaal meer op de Astra 19,2 oost, ik heb op alle satellieten signaal behalve op deze. Wat kan dit zijn???

 

 

Ik hoor het graag.

 

Groet,

 

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de Hotbird (13 oost) en Astra2/Eurobird (28 oost) getraceerd in neem dan aan dat de Astra 19,2 ook geen probleem moet zijn, toch doet hij het niet, ik denk toch dat het dan de LNB is. Wat zou het nog meer kunnen zijn? Ik heb verder niets gewijzigd.

 

Ik hoor het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

HET PROBLEEM IS INMIDDELS OPGELOST, het punt was dat ik de Wave Frontier iets moest omhoog stellen.

 

DUS EEN TIP: als je een Wave Frontier T90 een bereik van 28 oost t/m 18 west wilt geven stel dan de schotel een paar graden omhoog zodat hij iets meer omhoog kijkt.

 

Met deze opstelling is het mogelijk 21,5 west zonder extra beugel erbij te pakken. 18 en 21,5 west zitten kwa LNB gewoon naast elkaar kwestie van goed richten en bingo 98% signaal op 21,5 west.

 

Wel moeten jullie er rekening mee houden dat 28 oost , 18 west en 21,5 west bij zeer slecht weer mogelijk als eerste op zwart gaan.

 

Ik hoop voldoende tips te hebben gegeven....

 

Vragen? [color:"red"] Stel ze zonder twijfel.[/color]

 

 

Groet,

 

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...