Ga naar inhoud


nextwave suc 2500c


Gast mika

Aanbevolen berichten

Ik heb een nextwave suc 2500c gekregen omdat ze dit ding niet aan de gang kregen op seca 2.

Er zat de volgende software 1.450 en tetracrypt 1.00.

Heb er nieuwe software in gezet 1.458 dutch.

Maar ik krijg nu de nederlandse kanalen niet open hij blijft om een irdeto kaart vragen wil er wel nieuwe files opzetten maar welke moet ik hebben het kaartje werkt wel in een humax.

De fta kanalen doen het wel het kaartje heeft ook gewerkt voordat ze de seca2 kaart er in hebben gedaan.

Heb het kaartje hierna niet meer geprobeert.

Heb er ook een nieuwe settingslijst erzit gepompt.

 

Wie weet raad.

 

grt mika.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klinkt lullig maar De Chip moet wel naar onder als je de kaart erin steekt!!!

Verder Seca2 kaart kan niet gepreenabled worden in Tetra 1.0 verder krijg je in de nextwave ook geen updates op je kaart met geen 1 tetra of penta versie!!!(1.11 zou moeten werken?maar dat heeft me al een hoop gesoldeer gekost als het mis gaat)Ucas 2.02 werkt wel maar dan weer geen 6 in 1

 

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad lullig maar je hebt nog gelijk ook "info".

Maar ik vind deze doos traag zappen en heb ook moeite om viaacces kanalen open te krijg wel geluid maar geen beeld.

Als ik het goed heb dan is dit een 1mb flash gebakje en daar kan ucas 3.0 niet in.

Je hebt toch ook nog gammacrypt of hor het ook heet werk die soft niet goed.

Hoe zit het met MR kan die er wel in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het een en ander op gezocht op het net een MR is een hoop werk heb ik gelezen cas interface erin solderen en zo is natuurlijk wel te doen maar mijn vraag is eigenlijk werkt MM software net zo goed in deze ontvanger heb dan alleen een loader nodig en die is relatief goedkoop.

Welke versie kan er in deze ontvanger ivm 1 mb flashgeheugen penta, gamma, MM.

Of is het veel beter om er een echte MM module of MR module erin te zetten.

Er zit tetra 1.0 in de ontvanger moet de ontvanger eerst weer in dreamload gezet worden of kan de MM er zo in.

Kan zo aan een MM programmer lenen maar als ik de ontvanger eerst in dreamload moet zetten heb ik zowiezo een nextwave programmer nodig.

 

Grt. Alex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb magictrance nog even bekeken en MM staat niet tussen de geteste recievers de jokercam wel.

Volgen mij is dat wel de beste optie de nieuwste software kan zowel 6in1 als seca 2 aan de ontvanger blijft verder orgineel.

De cas interface is het voordeligste maar dan ben je weer afhankelijk van het flash geheugen.

Over de MR module niks gelezen weet dus ook niet of die is getest in de reciever.

Weet nu eigenlijk nog niet wat de beste keus graag advies.

 

Grt. alex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...