Ga naar inhoud


Dreambox 7000 een kleine uitleg


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal.

Ik ben nieuw en een Oldman,ik heb sinds een jaar een dreambox 7000,vanaf gisteren bij het plaatsen van een draaibare schotel is voormij 69 jarige een nieuwe wereld open gegaan;Ik ben een pervente computer man die de nieuwheid niet uit de weg gaat.maar mijn Dreanbox zelf updaten daar weet ik niets van...ik heb computer staan met twee netwerkkaarten maar wat mis ik nog buiten de kennis,er moet toch software en kabel verbindingen zijn?Wie help mij een beetje op de goed weg..Ik ben veel ten achter want ik ben Belg.

Hartelijke dank

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites


eigenlijk plaats je deze vraag in het verkeerde forum, allereerst zou je kunnen beginnen om hier eens te gaan kijken staat een helder uitleg op, stuur anders een pm zal ik kijken of ik je kan helpen, waar ligt die plek in Belgie eigenlijk, vlgs mij zijn de Belgen overigens slimmer dan de 'zuinige'Nederlanders, dus niet zo denigrerend hé! (over jezelf)

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...