Ga naar inhoud


[Strong 4355] STR-4355 Evolution met draaibare schotel


Gast

Aanbevolen berichten

Ben nieuw hier en al wat gebladerd in dit forum maar 't volgende nog niet gevonden.

Heeft iemand misschien al ervaring met een Strong 4355 Evolution receiver met draaibare schotel?

 

Bvd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb er wel eens een SG2100 van Moteck aan de 4355 evo gehangen die normaal aan de dreambox zit maar het werkte perfect samen en van die paar dagen dat ik hem er aan had heb ik totaal geen problemen gehad.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Slappendello,

Ik heb zelf een 4355Evolution draaibaar met een Strong motor en deze werkt perfect. Ik heb ook een 4356 doch deze werkt niet goed op een draaibare schotel.

Ik heb dit nagevraagd bij Strong en daar zijn ze bezig met nieuwe software om dit probleem op te lossen.

Ik vermeld er dit bij omdat ik gehoord heb dat hetzelfde probleem zich ook voor KAN doen bij een 4355Evolution.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slappendello,

 

Ik heb hier een 4355 evo samen met een stab H120

werkt prima samen

 

Zorg er alleen voor dat je een beetje resente software gebruikt in de strong ontvanger.

Dingen zoals de east /west limit aanpassen in de rotor werkt pas vanaf latere software.

Ook werkt het uitrichten wat beter met deze software

(een getal zichtbaar naast de balk) etc

 

Egon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...