Ga naar inhoud


Virus via e-mail


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

nou je bent niet de enige die die mailtjes regelmatig ontvangt.Gemiddeld krijg ik 5 keer per dag dit mailtje,steeds van andere personen.<BR>Ik word er helemaal gek van!<BR>Ik lijk wel een adviseur met al die mensen die om advies vragen.<P>Mocht er iemand een oplossing hebben dan zou ik die ook graag willen horen.<P>Groetjes,<BR>Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een 30 tal van dit soort mailtjes ontvangen de afgelopen 2 maanden. <BR>Ik laat nu mijn mail via Hotmail lopen. Daar kan ik alle namen blokken van de mensen die dus geen 7 tientjes willen spenderen aan een fatsoenlijke virusscanner of deze nooit updaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er minstens 4000 gehad. Dat is het nadeel van 2 full domains. Alles bij elkaar zeker zo'n 800MB aan attachments waarvan ik het grootste deel natuurlijk direct op de server gewist heb.<BR>Wat mij opvalt is dat er nog steeds xxxxxxxx mensen zijn die hun PC op geen enkele mannier hebben beveiligd. Iedere virusscanner detecteerd nu de bekende viri dus gezien het aantal geinfecteerde e-mail dat ik nu dagelijks nog binnenkrijg (zo'n 20 per dag) is dat werkelijk vreselijk <B>dom</B> van deze mensen. Een goede virusscanner kost maar 50,- tot 75,- en ze zijn ook voldoende "gratis" op het WereldWijdeWeb te vinden. <BR>Daar er in deze thread al oplossingen ten overvloed zijn gegeven gaan we hier langzaam een slotje op gooien.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 20-09-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...