Ga naar inhoud


Titanium kaart nog geen 24 uur !!


renzie

Aanbevolen berichten

ik ben van de week voor het eerst aan de slag gegaan met de Titanium kaart. keurig nagra files er op. en ja hoor geen freezes meer op de Hispa. De ontvanger (topfield 5000) de hele avond aan laten staan en de volgende ochtend waren de freezes terug. de kaart blijkt volgens mij door de hitte van de module het te hebben begeven. Even voor de zekerheid opnieuw geprogrammeerd maar de module ziet hem niet meer. die blijft aangeven "nsert smartcard". stop ik een andere kaart er in dan werkt de module wel. vanavond een kaart voor een vriend gebrand en die werkt wel, dus mijn kaart is inderdaad kapot.

 

iemand gelijksoortige ervaringen ??? wordt een duur geintje 4 uur kijken voor eur 30.- .

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Da's nog eens een snelle actie Renzie ! ;-)

 

Worden die TF's dan zo heet ? Lijkt me toch dat je hem opnieuw zou moeten kunnen schrijven in je progger. Als DAT inderdaad ook niet meer gaat dan zal ie kassiewijle zijn.

Heb zelf hier al enkele maanden zo'n kaartje en werkt perfect zonder probs in mijn TF4000. Ik moet ook zeggen dat die niet echt heet wordt bij de CI's maar meer last heeft van de HD. (eitje bakken;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou goed kunnen door de hitte

ik heb het zelf altijd met de funkaarten in mijn ontvanger (een ad300ip met een freecam 2,019). deze ontvanger wordt namelijk erg heet de funkaarten komen er uit net als een golfplaat . ik heb dit probleem opgelost door gewoon een fun2 op een printplaat te kopen ....probleem opgelost...

maar ik weet niet of de titanium ook op een printplaat te krijgen is

 

groeten erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ozzo, ja de matrix wordt gloeiend. ik kreeg de tit.card er bijna niet meer uit. hij leek wel vast gesmolten. ik gebruik normaal van die speciale smartcards met die ledjed er op. die kunnen de warmte goed aan. ik heb gisterenavond voor bommeltje een conax kaartje gebrand en die ging meteen goed. in mijn kaart was echter geen leven meer te krijgen. volgende week maar een nieuwe halen.

 

greetz renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer.. misschien kun je hem onder garantie omruilen ;-))))

 

Wel shit dat die 5000's dus NOG heter worden dan de gemiddelde 4000 ;-(((

Ik denk dat Topfield daar toch echt een steekje laat vallen. Ik ken iemand die heeft een LAPTOP koeler bovenop gelegd. Problem solved....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...