Ga naar inhoud


wat te doen met M_Z settingslijst?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik heb vorige week de nieuwe firmware van zibi (DSX6072 632fix10) gedownload. Naast de eeprom en de standaard 2048kb bin bestanden zit er ook een settingslijst bij van M_Z. Zou iemand mij aub kunnen vertellen wat ik hiermee precies moet doen?

 

bvbd, Gr0lschje

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zou de settings eerst nog moeten bewerken met downloader. Meer uitleg vind je in DEZE bijlage.

 

Verder wil ik iedereen vragen om niet meer Declink aan te raden, aangezien dit programma enorm verouderd is. Het is niet capabel om met groter dan 999 kanalenlijsten te werken.

 

Onze eigen RobvH heeft het meer dan fantastische programma FlashCvt gemaakt, probeert dit allen te gebruiken. Het is veelzijdiger en kan overweg met alle soorten firmware en kanalenlijsten. Je kunt er de kanalenlijst en de eeprom mee proggen voor de 6071 en 6072 modellen. Maar ook de complete firmware laat zich hiermee beter gecontroleerd en vrijwel even snel als met Lookerflash (ook al zo'n programa uit de oude doos) schrijven.

 

Ik heb inderdaad nog veel oude uitleg over Declink op de site staan, maar op de seriële uitleg pagina vind je een compleet stappenplan waarmee je leert om met FlashCvt de firmware maar ook om de kanalenlijsten en de eeprom te programmeren.

 

Succes,

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook het bewerken met downloader gaat op dit moment niet, je kan wel gegevens ophalen maar deze zijn niet update, ze zeggen zelf dat we even geduld moeten hebben tot ze het programma weer aan de gang hebben.

Lex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Ik ben al weer een tijdje tussen de Philips ontvanger uit geweest dus hier even een vraagje van mij:

 

Is er ook een mogenlijkheid, om de ontvangers met Emu te voor zien van nwe keys zonder gebruik te maken van het opnieuw programmeren van de ontvanger?

 

Ik denk hierbij aan het invoeren van en gebruik maken van de afstandbediening?

 

Graag even reageren via PM als dit nodig mocht zijn......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...