Ga naar inhoud


cas interface probleem


Gast

Aanbevolen berichten

heb een probleempje met mijn interface heb een interface gekocht bij de sat boer.als ik nou wil conecten via het moederbord kan ik niet conecten geeft de melding aan device not deteced f000000 mijn sat boer zeg dat je daar een speciale flatkabel voor nodig heb heb wel een diagram van duolabs maar daar snap ik niks van moet je die die flatkabel wat er bij zit dan veranderen in die schema.van duolabs.= mijn satboer zeg dat als je penta 1.11 erop wil zetten dat dat ook via het moederbord moet van de xtreme.

en op de module kan ik ook niet conecten dan geeft die aan device not detected fffffff wie kan me helpen voor de juiste uitleg om penta 1.11 erop te zetten.heb zelf al een foto van hoe je moet solderen op het moederbord.lig daar het probleem om niet te kunnen conecten met de interface en het moeder bord omdat die soldering nog niet gedaan is.please help me

Link naar reactie
Delen op andere sites


je moet zelf een flat kabel maken en daar dan een paar draden doorknippen en in de juiste volgorde weer aan elkaar maken let wel op je deco kan nu al stuk zijn de volg orde staat in de handleiding van de cas 1

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je fredo maar mijn deco doet het gewoon heb aleen geprobeerdt om te conecten maar dat lukte niet en toen ben ik er maar mee gestopt maar met deco bedoel je decoder ja ik ben ook nieuw hier met cas inter face problemen maar bedank voor je antwoord .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het printje omkeert zie je dat de verbindingen (waarop de flatcable aangesloten zit) door gesoldeerd zijn.

 

0 – 0

0 – 0

0 – 0

0 – 0

0 – 0

0 – 0

 

De verbindingen (soldering) aangeduid met het “- “ moet je weghalen even de soldeerbout erlangs.

 

Het resultaat is dan.

0 0

0 0

0 0

0 0

Enz.

 

Nu kan je gewoon met het originele kabeltje de CAS en de Xtreme verbinden en heb je gelijk connectie.

 

Om nu te zorgen dat je ook met het externe bordje nog gewoon de MM of Matrix kan proggen maak je de doorverbindingen gewoon op het flexibele printje.

 

Veel succes.

I'm not a complete idiot, some parts are missing.

 

Dreambox 8000 HD - Vu Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dank je wel jongens heb het geprobeerd maar nog steeds device not detected moet ik voor ik de interface aansluit op de moederbord ook nog eerrst die door soldering doen zie foto dank je wel

post-6151-1318257888,9957_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je fredo maar ik bedoel dat draadje wat je ziet moet je dat ook eerst solderen voor dat je de interface gebruikt

of aansluit nog steeds geen verbinding met de module de interface brand mooi groen op 9 volt adapter dus weet ik ook niet waar het aan ligt

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles goed gedaan die doorsoldering ook. maar nog geen conecting met de module,dan zal dat ding wel kapot zijn .het lampje brand wel in de bios staat die ook goed op ecp ,en dat zo dingen ik hoor het wel van jullie. en had een vraag over die cas interface 2 ,kun je daar ook penta 1.11 erop zetten en een andere dreamload erin zetten.ik hoor het wel van jullie jongens in ieder geval bedankt voor de reactie`s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...