Jump to content

Recommended Posts

Posted
confused.gif" border="0<BR>vreemde vraag org kaart valt na 15 sec<BR>uit dit is alleen het geval bij ned 1-2-3<BR>bii rtl 4 5 yorin niet<BR>was eerder nooit het geval tot vorige week<BR>pbm staat goed ingesteld<BR>codes staan goed 0c 0d 0e gecontroleerd met mkf4 <BR>philips seca kaart geeft bij andere ontvangers zelfde probleem<BR>wie kan mij helpen<BR>groeten floor
Posted

kijk ff op de PBM wel goed staat....<BR>anders kan het ook nog een warmteprobleem IN de kaart zijn, dat had ik ook eens... helaas.

Posted

hallo TT<BR>pbm opop verschillende codes geprobeerd<BR>ook op orginele 04 maar valt dan ook na 15 sec uit<BR>en warmteprobleem in kaart heb hem er een tijd uitgehaald en nog hetzelfde

Posted

floor,<BR>waarschijnlijk heb je de verkeerde files,<BR>zeker een pioneer of een philips ontvanger.<BR>ff in duckstad andere files halen.<P>succes <BR>groetjes van de Kabouter wink.gif" border="0

Posted

Het kan natuurlijk ook zijn dat je kaartje gewoon kapot is... frown.gif" border="0

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...