Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
satboy

interne module

Aanbevolen berichten

Hoi ik heb een hyundai hss 1000 ir.De interne cam van deze decoder doet het niet ,als ik een kaart indoe zegt die no card

wie weet wat hier de probleem van is, er zit een maart patch in groetjes satboy......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast

heb je al geprobeert voor de kaart ondersteboven te steken zo werk die van mij ook

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja van alles boven onder maar hij herkend de kaart niet zegt telkens no card raar probleem wie heeft hier ook last van van de ene dag na het andere deed die het niet heeft altijd gedaan wie heeft er ideeen groeten satboy.............

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

zou eerst een een andere funkaart proberen als dat nog niet werk zou ik het ook niet weten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Kan ook wezen, dat je een fout hebt tijdens het schrijven van de flash en eeprom.

Probeer de flash en de eeprom er opnkieuw op te zetten.

Zelfde heb ik ook gehad, maar doordat ik met 2 kaarten draai, kwam ik erachter dat het hieraan lag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb ik gedaan maar nog niets misschien is ie wel kapot ofzo ik weet het niet maarja toch bedankt allemaal groetjes satboy........

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb zo al eens een maand liggen klooien met een strong 8100 ik docht dat de kaartlezer defect was, maar wat bleek de kaart was gewoon defect. en hij schreef gewoon ik kreeg geen foutmeldingen tijdens het schrijven

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen