Ga naar inhoud


Titanium proggen met Master USB Plus?


Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk voorlopig niet of nooit mogelijk een titanium proggen met een Master USB Plus.

Iemand toch met een manier?

Duwgati geeft nog geen verdere info ver deze programmer en deze kaart. Had er graag een in mijn MR gestoken maar heb geen zin nog een progger aan te schaffen.

 

Greetz,

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, is niet mogelijk met de Master USB programmers.

 

En de reden dat ik nog niet meer info heb geplaatst is simpelweg omdat ik nog steeds op een antwoord/oplossing zit te wachten zodat mijn Master USB Plus niet telkens wordt opgeblazen als ik 'm aan bepaalde PC's hang.

 

Het is een probleem dat bekend is bij de fabrikant maar tot op heden hebben ze er nog steeds niet werkelijk iets mee gedaan. Sommige PC's blazen de Master USB Plus onmiddelijk op zodra je een kaart-detectie uitvoert.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag intensief gebruikt om de MR op 1.06 te proggen.

Veel problemen met fun 5 herkenning en schrijven.

Wat mij betreft definitief negatief reisadvies voor dat ding. Ook dat voortdurende loskoppelen en weer aansluiten omdat ie hangt. Heb hem nou eenmaal. Had eerst mijn zinnen op een mastera iv gezet, was toen te ongeduldig. Nu spijt.

 

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,

 

Blijft knipperen. Dat auto-detect werkt ook random, alleen als tie er zin in heeft. Tis dat je er net een Fun mee kan doen.

Afvoeren, laat de test maar zitten naar mijn mening.

Verschrikkelijk om hiermee een MR te moeten omproggen.

Aanrader is ook er geen fun in te stoppen totdat je de files in masterburner geladen hebt anders gaat het al fout.

Springt soms ook spontaan op ander verkeerd kaarttype.

Over de grens in het oosten veel dezelfde klachten.

Support ook waardeloos.

 

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt voor 99,9% zeker naar een defect exemplaar. Je zult daarmee nog af en toe (helaas tamelijk random) nog wel eens een kaart geprogrammeerd krijgen, maar als ik jou was zou ik 'm terug sturen en een heel ander apparaat vragen.

Vertel erbij welke PC je hebt, dan zien ze meteen dat het opsturen van een nieuwe USB Plus geen zin heeft, want ze hebben volgens mij een 'blacklist' van PC's die fataal zijn voor de USB Plus. En ik denk dat die lijst niet beperkt is tot 1 of 2 merken, al zullen ze dat niet toegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed,

 

Kan het me niet meer permiteren na de dure dagen om de plank nog eens mis te slaan.

Geef me een goed koopadvies desnoods per PM om deze misere te vermijden. Naar wie sturen we hem terug trouwens, heb hem al 8 maanden.

Ik kan dus net een fun proggen door nauwlettend snel zaken te doen. duurt het te lang gaat het mis.

 

Mijn PC is als verwacht eigenbouw rond een minimum barebone.

Je bent hobbyist of niet.

 

Ik geef trouwens toe dat risico´s inherent zijn aan deze hobbie. Dat is ook de lol en spanning.

 

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...