Ga naar inhoud


GNU proggie of VBAS voor toegangscontrole


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Ik zoek voor een school, waar ik al en pc heb gezet een toegangscontrole programma.

 

Aangezien er al eea in omloop is wil ik het kunnen bewerken en ik ga niet iets uitvinden wat een ander al heeft gedaan.

 

Het gaat om een Infinity of Mastera I progger en die moet opslaan een foto + data en dit zichtbaar maken zodra je de kaart erin steekt en uitleest.

 

Heb nu Macro Magic in combinatie met Excel en dat werkt aardig maar is veel te traag.

 

Wellicht heeft iemand zoiets al gemaakt.

 

Het gaat om een bassisschool en lokalen en kantoren waar leerlingen wel en niet mogen komen.

Om de deur te openen hebben we al wat tests gedaan met solenoides (soort bendix) op de deur te ontgrendelen.

 

Omdat op die school steeds meer pc apperatuur komt moet eea worden afgeschermt en ook tijdregistratie worden gedaan voor de gymzaal die voor diverse sporten worden gebruikt voor de lokale sportverenigingen.

 

Dus, wie weet iets of heeft wat, eventueel een bestaand pakket ombouwen is ook geen probleem, maar er is ongetwijfeld als iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is wel een zeer commerciele link.

 

Maar alles wat daar staat dat heb ik al, het gaat mij om zoiets als chipcat of ***geen-reclame*** maar dan iets aangepast.

 

Het mobiele device heb ik inmiddels wel gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...