Guest Posted August 3, 2001 Posted August 3, 2001 Met MKF4 de:<BR>PPUA en PBM normaal uitgelezen.<BR>Primary Key 01 met max provider en brute force uitgelezen.<P>De 8 bits na de 51 vul je in op je KEY 01 in Picbinedit en de PPUA en PBM op de respectievelijke plaatsen. Dit alles bij de juiste provider.<P>Heb ik nu een backup van mijn originele kaart?<BR>Moet de PBM niet met brute force of max provider? Hij staat vol met nullen en alleen t laatste bitje is een getal. Is dit coorect?<P>Groetjes<BR>Lotus
Guest Posted August 4, 2001 Posted August 4, 2001 Ik heb vandaag voor de eerste maal geprobeerd mijn originele kaart uit te lezen.<BR>Maar ik krijg een hele hoop vraagtekens in de keys. Wat moet ik daarna nog doen ? ik ben bang om mijn originele kaart te verknallen ( brute force lijkt me zo 'grof' )<BR>Wie kan me wat verder helpen ?<P>Grtz Robbee
Guest Posted August 5, 2001 Posted August 5, 2001 robbee,even op de vraagtekens gaan staan,even links klikken en dan get full key pakken en hoepa daar komt ie
Recommended Posts