Ga naar inhoud


free-x tv fix


YUGI

Aanbevolen berichten


@Harko,

 

veel suc6 ermee. Als je de readme leest als ie erbij zit dan zie je dat hem naar een /tmp moet FTP'en dan een paar commando's moet uitvoeren om de emu te laten functioneren en dan via TElnet elke keer een bepaald commando uitvoeren.

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer ik het anders. In die fix staat als het goed is een leesbestand. In dat lees bestand staan 5 stappen die je moet volgen om Free x tv op een normale manier te laten lopen.

 

Het zou in principe allemaal kunnen. Maar punt 5 is een nadeel. Stel je bent gewoon aan het zappen en je komt bij free x uit dan moet je op je pc via start -> uitvoeren en dan telnet ip dreambox een commando geven om free x tv laten draaien.

 

Je gaat weer zappen en weer terug naar free x. Moet je weer dat telnet commando geven. Dat moet je elke keer doen voor free x tv.

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Harko,

 

De bijlage daar heb ik het niet over. Waar ik het over heb dat is over de Readme.

 

Dus nogmaals hier niet bedelen voor de readme van de fix. De readme kunt u bekomen door mij een pm te sturen.

 

mvg

Olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een enorm lompe manier van "probleem oplossen".

 

Het is een shell script dat om de tien seconden scam opnieuw opstart.

 

Ik ga zo even kijken of het werkt. Volgens mij is het idee dat je dit script met behulp van telnet op je dreambox runt.

 

ftp naar /tmp (ASCII !!)

telnet naar dreambox

type daar

 

sh /tmp/freextv &

en je kunt weer uitloggen omdat het proces in de achtergrond draait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...