Ga naar inhoud


Lid worden ?


Gast

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen hoeveel een Lid -maatschap kost op Astra c+ in guldens en naar welke zenders ik dan kan kijken?<P>Alvast bedankt !!!!!!!!!! confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


vergeet u niet naast het maandelijk vaste bedrag (in casu abonnementsgeld) de variabele kosten van de helpdesk te verdisconteren in uw berekening ?<P>met vriendelijke groet,<BR>afdeling voorlichting Canal Digitaal<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze rekening is gemiddeld 60 gulden per maand. (Bij niet al te veel problemen per maand)<P>Tip, vraag het lidmaatschap per brief aan, is waarschijnlijker goedkoper en sneller, ongeveer 1 jaar. Ik heb de moeite na 1,5 jaar opgegeven (en dit is geen grap)<P>Chris cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte heer ER,<P>Door deze moeten wij u mededelen via onze reguliere kanalen geen duidelijkheid te kunnen verschaffen omtrent onze diensten en kosten die wij in rekening brengen.<P>Een van de kenmerken van onze organisatie is "onduidelijkheid". De éénwording van imago en identiteit van onze Nederlandse werkmaatschappij heeft ons als monopolist enige jaren van inspanning gekost, derhalve doet het ons deugd te constateren dat wij er telkemale in slagen onduidelijk te zijn.<P>Ook al zou u via dubieuze derden, zoals het sat4all board, er in slagen onze abonnementsprijzen te achterhalen, dan nog heeft u geen duidelijkheid. <P>Door de invoering van variabele kosten, zoals doorberekening van de helpdesk (waar wij gelukkig ook hier weer geslaagd zijn om diversiteit in tariefstelling te hanteren) blijft het wederom onduidelijk.<P>U merkt het, onze professionals van de Nederlandse tak stellen alles in het werk om de naam hoog in het vaandel te houden.<P>Onze research-afdeling welk zich buigt over onze encryptiesystemen heeft zelfs een target neergezet om voor het eind van dit jaar een derde versleuteling van onze signalen toe te voegen. Hiermede blijft het dan ook onduidelijk met welke satelliet receivers u deze diensten kunt ontvangen.<P>Met vriendelijke groet,<BR>Anal Digitaal<P> <A HREF="http://www.analdigitaal.nl" TARGET=_blank>www.analdigitaal.nl</A>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties,<P>Al met al heb ik nog geen prijslijst, wellicht dat ik dit toch niet kan betalen.<BR>Gezien de schatting van de kosten,aansluiting<BR>en maandelijks wil ik voorstellen om via dit board apparatuur te verhuren.<BR>Sat4rent.<P>En wat moet dat kosten?<P>In afwachting.<P>Nogmaals bedankt!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Get serious!<BR>Doe er eens een beetje moeite voor!<BR>Alles staat op eerder genoemde site.<P>PRIJSOVERZICHT FL. P/M <BR>De pakketten en prijzen geldig voor de maand juli:<P>+ SET TOP BOX-pakket <BR>Fl. 30,00/€ 13,61 per jaar<BR>(CANALDIGITAAL servicelijn, garantie smartcard, automatische herregistratie)<P>+ BASIS-pakket <BR>Fl. 12,95/€ 5,88 per maand<BR>(inclusief gratis SET TOP BOX-pakket t.w.v. Fl. 30,00/€ 13,61 per jaar)<P>+ NEDERLANDSE KANALEN <BR>Altijd vrij beschikbaar<P>+ CINECINEMA (cinecinemas) Fl. 19,95/€ 9,05 per maand<BR>(als optie verkrijgbaar bij het BASIS-pakket)<P>+ EROTIEK(X-ZONE) Fl. 24,95/€ 11,32 per maand<BR>(als optie verkrijgbaar bij het BASIS-pakket)<P>+ CANAL+ pakket<BR>Fl. 39,95/€ 18,13 per maand t/m dec. 2001, daarna Fl. 54,50/€ 25,99 per maand<BR>(inclusief gratis SET TOP BOX-pakket t.w.v. Fl. 30,00/€ 13,61 per jaar en CANAL+16/9)<P>+ TOP-pakket <BR>Fl. 74,95/€ 34,01 per maand t/m dec. 2001, daarna Fl. 99,00/€ 44,99 per maand<BR>(het totale aanbod in één pakket)<P>Abonnementen worden afgesloten voor de duur van minimaal 1 jaar. Wijzigingen onder voorbehoud. <BR> <A HREF="http://www.canaldigitaal.nl/pakketten.asp?Id=16" TARGET=_blank>http://www.canaldigitaal.nl/pakketten.asp?Id=16</A>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Word het voor die prijs ook geinstalleerd en<BR>onderhouden , heb ik garantie of valt dit onder de koper.<P>Sorry hoor !!!!!!!!<P>Hoogachtend,<BR>sat4rent.<BR> frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ER<P>Als je nou echt van je geld af wil zijn er<BR>wel betere manieren.<P>Als je een krabbel zet op de overeenkomst ben ik van mening dat het zelde is als van<BR>een rechter veroordeeld te worden met geld-<BR>boete en levenslang. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...